Communicatie over beeldkwaliteit

Communicatie over beeldkwaliteit

Een goede communicatie is van cruciaal belang om overeenstemming te bereiken tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Zowel met collega’s als met leidinggevenden. Of in de omgang met omstanders en bewoners om duidelijkheid te geven over de werkzaamheden. Na deze cursus ben jij je ervan bewust dat je de onderneming vertegenwoordigt waarvoor je werkt. Daarnaast wordt duidelijk dat eigen gedrag en houding van invloed zijn op het imago van het bedrijf. In uiteenlopende (stressvolle) omstandigheden weet je de eigen professionaliteit te bewaren en effectief te communiceren.

Wat leer je tijdens de opleiding?

  • klantengroepen (in- en externe klanten, verwachtingen)
  • het communicatieproces
  • representativiteit en beroepshouding
  • werken in teamverband
  • feedback geven en ontvangen
  • klantgerichtheid en service
  • omgaan met conflicten/klachtenafhandeling
  • omgaan met stressvolle situaties (professioneel blijven onder druk)
  • administratieve werkzaamheden
  • persoonlijk verbeterplan.

Wat krijg je na afloop?

Na afloop van de cursus ontvang je een bewijs van deelname.

Extra informatie

Deze cursus leent zich uitstekend als in-company traject. Neem hiervoor contact met ons op.

1 dag Bewijs van deelname

Veelgestelde vragen | FAQ

Heb je meer vragen?

Kies locatie en startdatum

Nog geen startmomenten beschikbaar, neem contact met ons op.

Andere deelnemers over opleidingen van SOMA